image/svg+xml
image/svg+xml

Öğretim Üyemiz Dr. Öğr. Üyesi Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR ile Yüksek Lisans öğrencilerimizin akademik faaliyetleri

Anabilim Dalımız öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR, 2018 Ocak-Haziran döneminde aşağıdaki akademik faaliyetleri gerçekleştirmiştir.

 

Adıgüzel, T., Şimşir, F., Çubukluöz, Ö., & Gökkurt-Özdemir, B. (2018). Türkiye’de fen ve matematik eğitiminde kavram yanılgılarıyla ilgili yapılan yüksek lisans ve doktora tezleri: tematik bir inceleme. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(25), 57-92.

Köken, C. B., Adıgüzel, T.,  Çubukluöz, Ö. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Nisan). 7. sınıf öğrencilerinin problem kurma süreçlerinin incelenmesi: birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler örneği. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Köken, C. B. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Nisan). Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları: “Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı”.  II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Köken, C. B. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Nisan). Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Farklı Problem Kurma Durumlarına İlişkin Performanslarının İncelenmesi: Prizma Konusu. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Köken, C. B., Adıgüzel, T.,  Çubukluöz, Ö. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Nisan). 8. sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi konusundaki yeterliklerinin incelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Adıgüzel, T. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Nisan). Öğretmen adaylarının fonksiyonların grafiklerini çizebilme becerilerinin incelenmesi: bir durum çalışması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Öztürk, A., Gökkurt-Özdemir, B., & Usta, N. (2018, Nisan). Matematik öğretmeni adaylarının problem çözme sürecinde bilgi türlerini kullanma becerileri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri, Muğla: Bodrum.

Çomarlı, S. K. & Gökkurt-Özdemir, B.  (2018, Haziran). Investigation of middle school mathematics teachers’ skills of using mathematical language in problem posing process. International Conference on Mathematics and Mathematics Education   (ICMME-2018), Ordu University.

Çomarlı, S. K. & Gökkurt-Özdemir, B.  (2018, Haziran). Examination of 8-grade students about their performance of problem posing: data processing example. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu University.

Çubukluöz, Ö. & Gökkurt-Özdemir, B. (2018, Haziran).  The peer assessment of mathematics games designed by scratch programming language. . International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu University.

  • 11. Geleneksel Öğretmenim Şenliği’nde Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencileri “Matematik Düşündürür, Şenlik Güldürür, Bartın Üniversitesi Buluşturur!” Projesi İle Yerini Aldı

  • School Education in Japan Semineri Düzenlendi

  • Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Kapsamındaki Ders Gözlemleri Tamamlandı

  • Topolojik Düğümler Semineri Gerçekleştirildi

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencileri “Sevgi Evlerine Hem Arkadaş Hem Rehber Oluyoruz” Projesi Kapsamında Sevgi Evindeki Öğrencilerle Buluştular

  • Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretmenlik Uygulamaları II Dersi Toplantısı Gerçekleştirilmiştir

  • Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Kapsamındaki Ders Gözlemleri Tamamlandı

  • Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Mezun Öğrencileri 7. Bolu Düzce Ar-Ge Proje Pazarı’nda

  • Bartın Üniversitesinde (BARÜ) 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen çocuk şenliğinde Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencileri “Matematik Düşündürür, Şenlik Güldürür, Bartın Üniversitesi Buluşturur!”  projesi ile yerini aldı

  • Dünya Matematik Günü Coşkuyla Kutlandı